تکلیف سرمایه گذاران، تولید کنندگان و مردم مشخص خواهد شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 354
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

بخشدار گوهران گفت: هرچند این توافق بدست آمده سیاسی است اما بیشترین آثار آن در اقتصاد نمایان خواهد شد و اقتصاد ایران از وضعیت سردرگمی رها می شود و تکلیف سرمایه گذاران، تولید کنندگان و مردم مشخص خواهد شد.

 

یوسف حسینی

به گزارش عصر بشاگرد؛یوسف حسینی بخشدار گوهران بشاگرد در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز گفت: برای توصیف دیپلماسی ایران در دولت یازدهم دیدگاهای مختلفی وجود دارد و آنچه که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته یک دیدگاه مشخص و معینی درباره جایگاه بین المللی، چالش ها و فرصت های فرا روی ایران است. و این رویکرد را می توان در اولویت قرار دادن روابط دوستانه و نزدیک با کشورها، تلاش برای خروج پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت و جلوگیری از افزایش تنش بین ایران و کشورهای غربی و آمریکا و حذف تحریم ها خلاصه کرد.

حسینی اظهار داشت: چیزی که مشخص است، اینکه مذاکره با طرف های خارجی چه کار دشواری است و مذاکره کنندگان ما با شش قدرت اول جهان که دیپلمات های پخته و کهنه کاری دارند مذاکره کردند که در عین اقتدار از منافع نظام هم دفاع کردند.

وی افزود: تحریم های غرب علیه ایران از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی شروع شد و هدف ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است و همواره سعی کردند به روش های مختلف به این نظام ضربه بزنند و تحریم ها یکی از اون روش ها است.

بخشدار گوهران در پاسخ به سوال به نظر شما توافق هسته ای چه تاثیری بر اقتصاد کشور می گذارد؟ گفت: هرچند این توافق بدست آمده سیاسی است اما بیشترین آثار آن در اقتصاد نمایان خواهد شد و اقتصاد ایران از وضعیت سردرگمی رها می شود و تکلیف سرمایه گذاران، تولید کنندگان و مردم مشخص خواهد شد. و از طرفی لغو تحریم فروش نفت و نقل و انتقالات بانکی و برداشتن موانع، سرعت پیشرفت اقتصاد ایران بیشتر می شود.

یوسف حسینی همچنین در خصوص تاثیر توافق هسته ای بر فضای سیاسی کشور گفت: در این خصوص دو دیدگاه وجود دارد، یکی اینکه توافق می تواند باعث برگ برنده حامیان دولت در انتخابات مجلس دهم باشد و دیدگاه دیگر اینکه پیروزی واقعی این دستاورد را نظام میداند که با همه ظرفیت ها و توان خود پشتیبان تیم هسته ای بود و در این خصوص حمایت قاطع رهبری نظام و برخی فرماندهان ارشد نظامی را نمونه ای از این پشتیبانی دانست.

حسینی با اشاره به تلاش دولت برای برداشتن تحریم ها و نتیجه آن، عنوان کرد: دولت تلاش های بسیار زیادی را در این خصوص انجام داده است و با گذشت زمان پاسخ دقیق و نتیجه آن مشخص می شود.

وی در خصوص بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا گفت: این بی اعتمادی ریشه تاریخی دارد و پاسخ این سوال را باید به مرور رفتار آمریکا در قبال ایران در چند دهه اخیر باید جستجو کرد، از کودتای ۲۸ مرداد تا حمله نظامی و حادثه طبس و کارگردانی جنگ تحمیلی تا تسلیح شیمیایی صدام و حمله به هواپیمای مسافر بری و تحریم های ظالمانه علیه ایران و در مجموع تلاش کامل برای براندازی نظام باعث این بی اعتمادی است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: بخشدار گوهران بشاگرد،یوسف حسینی، این توافق بدست آمده سیاسی است،تکلیف سرمایه گذاران،تولید کنندگان،مردم، ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 381
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 437
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 125514
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com